" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۳/۰۵"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید ۵ دستگاه اواپراتور جعبه تهویه واگن پارسی و ۱ دستگاه یونیت کندانسور واگن پارسی مطابق نمونه و با شرایط عمومی مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها . شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ ( داخلی ۱۱۳ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد ) – شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، بالاتر از خیابان هویزه ، خیابان صابونچی ( مهناز قدیم ) ، پلاک ۷۵ ، طبقه سوم ، واحد نظارت و ارزیابی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۱۲ هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۳/۰۶"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به واگذاری شستشو منسوجات داخل قطارهای خود در ایستگاه راه آهن مشهد از طریق برگزاری مناقصه عمومی و مطابق با شرایط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۳ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
– محل دریافت و عودت اسناد مناقصه : خراسان رضوی ، مشهد ، ایستگاه راه آهن مشهد ، انبار توشه ، دفتر نمایندگی شرکت مهتاب سیر جم .
شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ -۰۲۱( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال قابل واریز به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه (ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۹
*هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۳/۰۸"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید ۲۵۰ عدد پابند کج و ۲۵۰ عدد پابند راست مطابق با نقشه و شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادهاشماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ -۰۲۱( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، بالاتر از خیابان هویزه ، خیابان صابونچی ( مهناز قدیم ) ، پلاک ۷۵ ، طبقه سوم ، واحد نظارت و ارزیابی
تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
*هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۳/۰۴"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع نظافت داخلی و شستشو بدنه بیرونی واگنهای قطار در تهران و نواحی مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۸نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها . شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ ( داخلی ۱۱۳ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، بالاتر از خیابان هویزه ، خیابان صابونچی ( مهناز قدیم ) ، پلاک ۷۵ ، طبقه سوم ، واحد نظارت و ارزیابی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۸هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۳/۰۳"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع پوشش بیمه ای کلیه واگن های خود مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در اسناد اقدام نماید . لذا از کلیه شرکت های بیمه گر مجاز و معتبر که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادهاشماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ -۰۲۱( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان شهید صابونچی ، بالاتر از خیابان هویزه ، نبش کوچه کردبچه ، روبروی آژانس بیسان سیر ، پلاک ۷۵ ، ساختمان مهناز ، طبقه ۳ ، جناب آقای فسنقری .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
*هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۳/۰۲"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع بارگیری ، انبارش ، نگهداری ، تبرید ، حمل و توزیع آب آشامیدنی یا معدنی ۵/۰ لیتری و ۵/۱ لیتری به قطار های مسافری در سکو ایستگاه راه آهن تهران و ایستگاه های نواحی مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها
شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ -۰۲۱( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان شهید صابونچی ، بالاتر از خیابان هویزه ، نبش کوچه کردبچه ، روبروی آژانس بیسان سیر ، پلاک ۷۵ ، ساختمان مهناز ، طبقه ۳ ، جناب آقای حسینی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
*هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۳/۰۱"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید خرید آب معدنی یا آشامیدنی نیم لیتری و یک و نیم لیتری مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند..
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ -۰۲۱( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان شهید صابونچی ، بالاتر از خیابان هویزه ، نبش کوچه کردبچه ، روبروی آژانس بیسان سیر ، پلاک ۷۵ ، ساختمان مهناز ، طبقه ۳ ، جناب آقای حسینی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
*هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۱۸"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید انواع رله ، فیوز و کمکی فیوز مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها
شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ -۰۲۱( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان شهید صابونچی ، بالاتر از خیابان هویزه ، نبش کوچه کردبچه ، روبروی آژانس بیسان سیر ، پلاک ۷۵ ، ساختمان مهناز ، طبقه ۳ ، جناب آقای حسینی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
*هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۱۷"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید ۵.۰۰۰ عدد لنت ترمز واگن مسافری پارسی مطابق با نقشه ، شرایط عمومی و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها
شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ -۰۲۱( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان شهید صابونچی ، بالاتر از خیابان هویزه ، نبش کوچه کردبچه ، روبروی آژانس بیسان سیر ، پلاک ۷۵ ، ساختمان مهناز ، طبقه ۳ ، جناب آقای حسینی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
*هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۱۶"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید ۳.۲۰۰ متر کابل نسوز ۱۲۰×۱ ، ۱.۰۵۰ متر کابل نسوز ۷۰×۱ و ۲.۰۰۰ متر کابل نسوز ۳۵×۱ مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ -۰۲۱( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان شهید صابونچی ، بالاتر از خیابان هویزه ، نبش کوچه کردبچه ، روبروی آژانس بیسان سیر ، پلاک ۷۵ ، ساختمان مهناز ، طبقه ۳ ، جناب آقای حسینی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ *هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۱۵"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید یکصد و پنجاه (۱۵۰) حلقه بانداژ ۷۶۰ × ۹۲۰ مطابق نقشه و شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها . شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ ( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، بالاتر از خیابان هویزه ، خیابان صابونچی ( مهناز قدیم ) ، پلاک ۷۵ ، طبقه سوم ، واحد حراست ، آقای حسینی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۱۳"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید اقلام و تجهیزات شامل ۱۰.۰۰۰ ست ملحفه و ۶.۵۰۰ تخته پتو مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید.
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۰۷"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع بارگیری ، انبارش ، نگهداری ، تبرید ، حمل و توزیع آب آشامیدنی یا معدنی ۵/۰ لیتری و ۵/۱ لیتری به قطار های مسافری در سکو ایستگاه راه آهن تهران و ایستگاه های نواحی مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۶/۰۸/۱۴۰۲ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها . شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ ( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، بالاتر از خیابان هویزه ، خیابان صابونچی ( مهناز قدیم ) ، پلاک ۷۵ ، طبقه سوم ، واحد حراست ، آقای حسینی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۰/۰۸/۱۴۰۲
هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۰۴"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید آب معدنی یا آشامیدنی نیم لیتری و یک و نیم لیتری مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها . شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ ( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، بالاتر از خیابان هویزه ، خیابان صابونچی ( مهناز قدیم ) ، پلاک ۷۵ ، طبقه سوم ، واحد حراست ، آقای حسینی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۱۱"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید ۵۰ عدد فنر خارجی گهواره واگن آلمان شرقی ، ۵۰ عدد فنر خارجی گهواره واگن مولّد برق ، ۲۲۰ عدد فنر داخلی سرمحور واگن پارسی ، ۱۵۰ عدد فنر خارجی سرمحور واگن آلمان غربی و ۳۰ عدد فنر لایه سوم سرمحور واگن مطابق با نقشه و شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ،
طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها . شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ ( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
– محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، بالاتر از خیابان هویزه ، خیابان صابونچی ( مهناز قدیم ) ، پلاک ۷۵ ، طبقه سوم ، واحد حراست ، آقای حسینی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۱۰"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید ۳۵۰ عدد پابند کج مطابق با نقشه و شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۰۲/۰۸/۱۴۰۲ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
– محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها . شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ ( داخلی ۱۱۲ )
– مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه
رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
–
محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، بالاتر از خیابان هویزه ،
خیابان صابونچی ( مهناز قدیم ) ، پلاک ۷۵ ، طبقه سوم ، واحد حراست ، آقای حسینی .
– مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۰۸"
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید ۱۰۰ عدد جعبه یاتاقان پارسی مطابق با نقشه و شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
–محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ،پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیر جم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها .شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ ( داخلی ۱۱۲ )
-مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر درمحل فروش اسناد )
– شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه(ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامی است)
-محل عودت پاکات مناقصه : تهران ، خیابان شهید بهشتی ، بالاتر از خیابان هویزه ،خیابان صابونچی ( مهناز قدیم ) ، پلاک ۷۵ ، طبقه سوم ، واحد حراست ، آقای حسینی
-مهلت عودت اسناد : تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود
مناقصه عمومی با موضوع شستشو منسوجات داخل واگن قطارهای مسافری
” آگهی مناقصه
عمومی شماره ۱۴۰۲/۰۲ “
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع شستشو منسوجات داخل واگن قطارهای مسافری خود در شهر مشهد و مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
" آگهی مناقصه چرخ منوبلوک شرکت نورالرضا "
شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا در نظر دارد ۷۰۲ عدد چرخ منوبلوک ( شامل ۳۰۲ عدد چرخ واگن چینی، ۲۰۰ عدد چرخ واگن پارسی، ۲۰۰ عدد چرخ واگن اکسپرس) را از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید. لذا از تأمین کنندگان مرتبط در این حوزه دعوت بعمل می آورد. از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ با در دست داشتن معرفینامه و فیش واریزی به مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱۶۳۷۰۱۰۰۰۱۴۴۷۷ بانک سپه شعبه مطهری تهران کد ۱۵۰۶۶۸۰ بنام شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس تهران، میدان بهمن، خیابان دشت آزادگان، درب حوزه ۶ راه آهن، شرکت نورالرضا، واحد پشتبانی و امور قراردادها مراجعه فرمایند. ضمناً جهت کسب اطلاعات و جزئیات مربوطه می توانید با شماره ۵۵۱۲۵۷۴۲ الی ۴۷ داخلی ۱۰۲ تماس حاصل نمایند.
سایر شرایط:
۱- شرکت در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.
۲- به پیشنهادهای مشروط، مبهم و دارای خط خوردگی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳- هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.
مناقصه عمومی با موضوع خرید دویست (۲۰۰) حلقه بانداژ
” آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۲/۰۱″
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید دویست (۲۰۰) حلقه بانداژ ۷۶۰ * ۹۲۰ مطابق نقشه و شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۱/۰۸ "
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید اقلام و تجهیزات شامل ۱۴.۶۰۰ سِت ملحفه و ۶.۰۰۰ عدد روبالشی مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۹نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
” آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۱/۰۷″
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید دویست (۲۰۰) حلقه چرخ منوبلوک اکسپرس ۹۲۰ میلی متری مطابق نقشه و شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
” آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۱/۰۶ “
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع تعمیرات جاری و ویژه زیرشاسی واگن های مسافری خود در تهران و نواحی سیر قطار ها مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
" آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۱/۰۳ "
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار نظافت داخلی و شستشو و جرمگیری بدنه بیرونی واگن های قطار خود مطابق با شرایط شرکت عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد ، از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
” آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۴۰۱/۰۱ “
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به انتخاب مجری پروژه تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود با تعداد برآوردی ۱۵۰ نفر ، مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در شرایط شرکت در مناقصه اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ با در دست داشتن فیش واریزی نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .
شرکت مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید ۱۵۰ حلقه بانداژ ۷۶۰*۹۲۰ مطابق با شرایط عمومی و مشخصات مندرج در پیشنویس قرارداد اقدام نماید
شرکت قطار های
مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به انتخاب مجری پروژه تأمین نیروی انسانی
مورد نیاز خود با تعداد برآوردی ۱۵۰ نفر ، مطابق با شرایط عمومی و مشخصات
مندرج در شرایط شرکت در مناقصه اقدام نماید . لذا از کلیه اشخاص حقوقی که توانایی
انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری
روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ با در دست داشتن فیش واریزی نسبت به خرید اسناد مناقصه
اقدام نمایند .
۱- مبلغ خرید اسناد : ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال (قابل پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در محل فروش اسناد )
۲- شماره کارت : ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۷۸۱۴۸ به نام شرکت مهتاب سیر جم نزد بانک سپه (ارائه رسید واریز در روز خرید اسناد الزامیاست)
۳- محل دریافت اسناد مناقصه : تهران ،خیابان کریمخان ، خیابان سنائی ، کوچه هفتم ، پلاک ۱۹ ، طبقه اول ، شرکت مهتاب سیرجم ، مدیریت تدارکات و امور قراردادها . شماره تماس ۸۸۸۲۱۹۱۹ ( داخلی ۱۱۲ )
۴- محل تحویل پاکات مناقصه : تهران ،شهرک غرب ، بلوار شهید دادمان ، بین خیابان پاکنژاد و هرمزان ، برج طوبی ، طبقه ۱۶، واحد ۱۶۱ ، آقای حسینی . شماره تماس ۹۶۶۶۷۲۵۵ – ۹۶۶۶۷۱۹۵ ( داخلی ۲۳۱ )
۵- سایر شرایط :
*شرکت در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار است .
*به پیشنهاد های مشروط ، مبهم و دارای خط خوردگی ترتیب اثر داده نخواهد شد .
* هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی با موضوع خرید دویست (۲۰۰) حلقه چرخ منوبلوک اکسپرس
” آگهی مناقصه عمومی شماره۱۴۰۱/۰۳ ”
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیر جم در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار نظافت داخلی و شستشو و جرمگیری بدنه بیرونی واگن های قطار خود مطابق با شرایط شرکت عمومی و مشخصات مندرج در پیش نویس قرارداد ، از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید .
” آگهی مناقصه عمومی شماره ۰۲/۱۴۰۱ ”
شرکت قطار های مسافری مهتاب سیرجم در نظر دارد نسبت به انعقاد قرارداد پوشش بیمه جهت تمامی واگن های مسافری خود مطابق با شرایط عمومی و مستندات پیوست ، از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید . لذا از کلیه شرکت های بیمه گر که توانایی انجام موضوع مناقصه را دارند دعوت میگردد از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۰۳/۰۳/۱۴۰۱ با در دست داشتن فیش واریزی نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند .