تاریخ : ۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت: ۰۲:۳۹

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چرا قطارهای مهتاب

قطارهای شرکت ریلی مهتاب سیر جم ، قطارهای سه ستاره مهتاب نام دارند که در گروه قطارهای اقتصادی ایران قرار دارند ، این قطارهای شش تخته نسبت به قطارهای چهار تخته ظرفیت بیشتری داشته و برای خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های پر جمعیت انتخاب بهتری هستند.

در هر واگن از این قطارهای سه ستاره دو سرویس بهداشتی ایرانی و در صورت نیاز سرویس فرنگی سیار در نظر گرفته شده است. همچنین به لطف بدنه و شیشه‌های عایق این قطارها سروصدای محیط بیرون، سرما و گرما هیچ یک به فضای داخلی واگن‌ها وارد نخواهد شد. در نتیجه مسافران شرایط مطبوع و ایده‌آلی را در این قطارها سپری می‌کنند. در این قطار سه ستاره یک واگن هم به رستوران اختصاص پیدا کرده که نسبتا کامل هستند و برای سرو غذا گزینه مناسبی خواهد بود.

علاوه ‌بر شرایط واگن‌ها، امکانات رفاهی مختلفی هم در هر کوپه برای مسافران در نظر گرفته شده است. سیستم تهویه هوا با قابلیت تنظیم دما در هر کوپه باعث شده محیط کوپه‌ها هم شرایط مساعدی داشته باشند . از دیگر امکانات موجود در کوپه‌های این قطار شش تخته می‌توان به چراغ مطالعه ، سرویس و لوازم خواب، پریز برق داخل کوپه‌ها، پذیرایی رایگان میان وعده، آب معدنی رایگان و امکان خرید تنقلات و غذا از رستوران قطار و مهماندار سالن و تهیه ویلچر وجود دارد .

در مجموع این قطارها ویژگی‌های مهمی از جمله امنیت ، کوپه‌های آرام و بی‌صدا ، خدمات مهمانداری ، تخت مناسب ، امکانات کافی و پذیرایی مناسب را دارند که باعث شده کیفیت خدمات این شرکت ریلی مسافری بسیار بالا باشد.