شرکت مهتاب سیر جم نشان اعتماد مشتریان دریافت کرد
تندیس اعتماد مشتریان در نهمین اجلاس استراتژی های توسعه خدمات تولیدات و صادرات برترین شرکت های ایران به شرکت قطارهای مسافربری مهتاب سیر جم اعطا شد. به گزارش روابط عمومی
سال 1403 بر همگان مبارک سال۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم
چرا قطارهای مهتاب؟
· یکی از اقتصادی ترین و به صرفه ترین قطارهای موجود در کشور برای خانواده های ایرانی · اعزام قطار به مسیرهای مختلف کشور · متعهد به تعهد چندین ساله در راستای خدمت رسانی به مردم شهیدپرور خطه جنوب کشور · مهمانداران باتجربه، صبور و بومی در خدمت رسانی در هرمسیر · سابقه ای درخشان در عرصه حمل نقل ریلی کشور
ادامه مطلبشرکت مهتاب سیر جم نشان اعتماد مشتریان دریافت کرد
تندیس اعتماد مشتریان در نهمین اجلاس استراتژی های توسعه خدمات تولیدات و صادرات برترین شرکت های ایران به شرکت قطارهای مسافربری مهتاب سیر جم اعطا شد. به گزارش روابط عمومی
۴ واگن از قطار های مهتاب سیر جم بازسازی شد
واگن قطارهای مسافری مهتاب سیر جم بازسازی و وارد سیر شد و دو دستگاه دیگر بازسازی و مجوز تست گرفت. سید یدالله حضرتی مدیرپروژه قطارهای مسافری مهتاب سیر جم با
تعمیرکار قطار شرکت مهتاب سیرجم مورد تقدیر قرار گرفت
رضا عمران زاده تعمیرکار واگن های قطار شرکت مهتاب سیر جم مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت مهتاب سیر جم، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مهتاب
سوالات رایج شما مسافران عزیز
۱- تهران – مشهد و بالعکس
۲- قزوین – مشهد و بالعکس
۳- یزد – تهران و بالعکس
۴- اهواز – مشهد و بالعکس
واگن های پارسی شش تخته
در صورت لغو حرکت قطار در حین سفر و بازگشت مسافران به ایستگاه مبدأ، چنانچه بلیت به نام مسافر باشد، وجه کامل آن حداکثر تا یک ماه پس از تاریخ حرکت در کلیه در صدور بلیت نیم بها برای جانبازان عزیز و خانوادههای معظم شاهد (با ارائهی اصل کارت شناسایی معتبربنیاد ) درکلیهی مراکز فروش امکانپذیر است.
تاخیر قطار در رسیدن به مقصد :
در تاخیر بیش از حد مقرر قطار در رسیدن به مقصد اگر تاخیر ناشی از قصور راه آهن یا شرکتی که حمل مسافر را بعهده دارد باشد در صورت تاخیر بیش از حد مجاز به مسافر ۵۰ درصد بهای بلیت ، بعد از کسر خدمات حداکثر تا یک ماه پس از تاریخ حرکت پرداخت میشود .
انصراف از سفر بعلت تاخیر قبل از حرکت :
مسافر قبل از شروع سفر به علت تأخیر حرکت قطار در مبادی حرکت در صورت تأیید تأخیر بیش از یک ساعت و اطلاعرسانی به مسافران با شرط باز بودن باجه فروش بلیت ایستگاه و عدم استفاده شدن بلیت تا قبل از حرکت قطار، وجه کامل بلیت در همانروز و در ایستگاه مبدأ پرداخت میشود .
تاخیر منجر به جا ماندن مسافر از سفر بعدی :
اگر تأخیر بیش از سه ساعت بوده و ناشی از حوادث طبیعی نباشد و طبق برنامه فاصله بین رسیدن قطار و ساعت حرکت هر وسیلهی بعدی اعم از قطار ، هواپیما ، اتوبوس و… به شرط داشتن بلیت ، بیش از ۴ ساعت بوده و هر دو بلیت به نام مسافر باشد، با ارائهی مدرک لازم به مراکز فروش بلیت قطار ، اقدام لازم برای پرداخت خسارت استرداد بلیت و سایر وسائل مسافرتی انجام میشود .
شرایط استرداد مبلغ جریمه :
اگر حرکت قطار در حین سفر و اعزام مسافران به مقصد لغو شود و چنانچه توقف ناشی از حوادث طبیعی نبوده و رسیدن مسافران به مقصد با تأخیری بیش از زمان معین انجام شود، ۵۰ درصد بهای بلیت بعد از کسر خدمات حداکثر تا یکماه پس از تاریخ حرکت پرداخت میشود. پرداخت خسارت، با ارائهی اصل شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر به همراه یک برگ کپی آن و بلیت تا یکماه پس از تاریخ حرکت در کلیهی مراکز فروش بلیت امکانپذیر است.
بلیت قطارهای مسافری در کلیهی مراکز فروش بلیت (در ساعات کاری نمایندگیهای فروش) با ارائهی کارت شناسایی طبق مقررات زیر، قابل استرداد میباشد و نیازی به مراجعه به مرکز خرید بلیت نیست.
قوانین پرداخت بهای بلیت پس از استرداد:
– تا ساعت ۱۲ روز قبل از حرکت قطار، ۹۰ درصد بهای بلیت پرداخت میشود .
– از ساعت ۱۲ روز قبل از حرکت تا ۳ ساعت پیش از حرکت قطار، ۷۰ درصد بهای بلیت پرداخت میشود .
– از ۳ ساعت مانده به حرکت تا لحظهی حرکت قطار۵۰ درصد بهای بلیت پرداخت میشود .
– استرداد بلیت پس از حرکت قطار امکانپذیر نمیباشد .
در صورت مشاهدهی افراد بدون بلیت در قطارها ، رئیس قطار موظف است بهای کامل بلیت را از مسافر با صدور قبض مربوط و ارایه آن به مسافر،دریافت کند.
در صورت خرید بلیت نیم بهاء ( خانواده محترم شاهد ، شخص جانباز و خردسال ) و عدم حضور مسافر در قطار،رئیس قطار موظف است مابه التفاوت بهای بلیت را تا تمام بهاء از مسافر با صدور قبض مربوط و ارایه آن به مسافر،دریافت کند.
صدور قبض در قطار برای مسافر بدون بلیت، به منزله تأمین جا برای وی نمیباشد .